Mai jos aveti cel mai des intalnite intrebari ale clientiilor nostri. Daca aveti alte nelamuriri va rugam sa apelati cu incredere serviciul Suport Clienti valabil non-stop online si telefonic. Un operator va solutiona intrebarile si cerintele dumneavoastra in cel mai scurt timp.
Dupa ce efectuati rezervarea pe site/telefonic, reprezentantul SafeParking va reconfirma telefonic cu dvs. detaliile exacte ale sosirii dvs. Plata se va face integral cash sau card, la parcarea masinii. Optional, puteti achita anticipat prin banca.
Dupa confirmarea rezervarii, veti primi un email de confirmare din partea noastra cu adresa exacta si cu locatie google. Avem deasemeni semn pe DN1, si locatia prezenta pe site.
Punem la dispozitia dvs. 24/7 un shuttle care va va transporta la aeroport. Transferurile se fac individual, pentru fiecare client, de indata ce ajunge si parcheaza masina, prin urmare nu va trebui sa asteptati.
Pentru a extinde perioada de inchirere a masinii va rugam sa sunati sau sa trimiteti un e-mail la [email protected] sau contactati-ne telefonic. Plata pentru zilele suplimentare se face la ridicarea masinii.
Anularea rezervarii se face prin trimiterea unui email sau contactand telefonic serviciul SafeParking Suport Clienti. Rugamintea echipei noastre este sa ne anuntati cat mai devreme, pentru eficientizarea locurilor.
Pretul afisat este pretul final pe care il veti plati. Nu percem taxe sau comisioane suplimentare.
Accesul in incinta SafeParking se face doar pe la intrare securizata cu barieral. Pe tot parcursul parcarii la sediul SafeParking, masina dvs. va fi pazita 24/7 de catre o firma specializata. Suplimentar, va punem la dispozitie accesul gratuit la sistemul nostru se supraveghere video, unde puteti intra de pe orice dispozitiv conectat la internet, si verifica in timp real masina dvs.